איגוד מקצועות הבריאות

ההסתדרות - הבית של העובדים בישראל

עדכוני איגוד ועמותת מקצועות הבריאות נכון ליום שני 23/10/2023

שלום,

ריכוז עדכונים מאיגוד ועמותת מקצועות הבריאות:

  1. יו"ר האיגוד בעדכון לציבור מקצועות הבריאות שנערך ביום ראשון 22/10/2023 לעובדים במערך הציבורי, לצפייה ביוטיוב בקישור הבא https://youtu.be/zZ4mtw2sY4M
  2. כנס איגוד מקצועות הבריאות שהיה אמור להתקיים ב-19/11, נדחה בשלב זה ל 03-06/12 באילת ביחד עם כנס עמותת מקצועות הבריאות, הודעה בדבר רישום למועד החדש תישלח בימים הקרובים.
  3. הסמינר ברומא נובמבר 2023 – בוטל.
  4. כל הקורסים ברחבי הארץ הוקפאו בשלב זה.
  5. עמוד הצעות ובקשות לאירוח משפחות – העמוד נמצא באיזור האישי שלך באתר עמותת מקצועות הבריאות (https://igood.org.il), ניתן להיכנס לעמוד הערבות ההדדית.
    העמוד פתוח וזמין לכל קהל מקצועות הבריאות ללא קשר לחברות בהסתדרות באיגוד או בעמותה, אתם מוזמנים להציע אירוח משפחתי או לחלופין לבקש אירוח משפחתי.
  6. משאבי אנוש מבקשים מכם טופס אישור חתימה להרשמה ללא עלות לעמותה?
    אין בעיה! כנסו לאיזור האישי שלכם באתר העמותה (https://igood.org.il) – משם ניתן להוריד את יפוי הכח האישי שלכם כקובץ PDF ו/או לשלוח את זה במייל אליכם וגם ישירות למשאבי אנוש שלכם מהאיזור האישי שלכם באתר.
  7. מיזם התרבות FRIENDS מבית ההסתדרות מזמין אתכם לצפות בשידורי אולפן "ניצחון הרוח", ולהנות מארבע רצועות שידור יומיות ללא תשלום עם מיטב אמני ישראל, בערוץ 24 בטלוויזיה או בכתובת https://cutt.ly/GwQFHu0k

 

שנדע ימים שקטים, חזרה של החטופים והחלמה מהירה לפצועים.
האיגוד שולח ניחומים לכל משפחות הקורבנות בישראל.

×

חלונית עדכון פרטים למי שכבר רשום במערכת.

ההרשמה מיועדת אך ורק למי שסיימו את התואר הראשון לפחות, עברו את מבחני ההסמכה ומחזיקים במספר רישוי של משרד הבריאות לעסוק במקצועות הבריאות (פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, תזונה וקלינאות תקשורת).
רישום שאינו עומד בקריטריונים הללו יגרור הליכים משפטיים.
אני מאשר קבלת דיוור ואת נכונות הפרטים. באם יתגלה כי אינם נכונים אני מבין כי הינני מסתכן בתביעה.