איגוד מקצועות הבריאות

ההסתדרות - הבית של העובדים בישראל

סיכום המו"מ עם הנהלת שירותי בריאות כללית – אוג' 2023

לעובדי מקצועות הבריאות בשירותי בריאות כללית, שלום רב,

 

איגוד מקצועות הבריאות שמח לבשר לכם כי לאחר חודשים ארוכים של דיונים, הגיע האיגוד בשיתוף עם יו"ר ארגון העובדים בכללית מר פרוספר בן חמו והנהלת הכללית הגב' אורנית ברטל, סמנכלית משאבי אנוש, והגב' דנה דותן ראש אגף פרט ושכר על ההסכמות הבאות:

 

  1. עובד אשר ייצא ללימודי תואר שני, יקבל בגינם 26 ימי השתלמות בשנה, בשכר כולל שכר עידוד, ימים אלו כוללים את מכסת ימי ההשתלמות השנתית שלו, כך שההנהלה מוסיפה בעצם עוד 18 ימי השתלמות נוספים.
  2. הנהלת הכללית תישא במימון מלא של עלות תואר שני בהתפתחות הילד או בזיקה אליו לכל ארבעת המקצועות, כמו כן יקבל העובד אף הוא 26 ימי השתלמות בשכר כולל שכר עידוד.
  3. עשרים אחוז מכלל העובדים בכל סקטור יעברו אחת לשנה קורס מקצועי בן ארבעים שעות על חשבון הכללית, ללא השתתפות של העובד.
  4. מכסת הזכאות לסקטורים דיאטה, ריפוי בעיסוק, וקלינאיות תקשורת יינתנו בצמוד לתפקיד, משכורת חודש הבא ישולמו הזכאויות לדיאטה. מינואר 2024 לקלינאיות התקשורת ולריפוי בעיסוק בתי חולים, ובאוגוסט 2024 ריפוי בעיסוק בקהילה.
  5. הנהלת הכללית אישרה לתת תיקני פנימיות בכפוף לדוח ועדת טור כספא, הכוללים גם את תיקני הקורונה שיהפכו לתקני קבע. נעשתה חלוקה לכל בתי החולים של הכללית לכל הפנימיות לכל ארבעת המקצועות, חלוקה מקצועית אשר תעגן סוף סוף את התקינה במחלקות הפנימיות של הכללית.
  6. הכללית בשיתוף עם ארגון העובדים והאיגוד פועלים במרץ להחלת הסכם שכר עידוד לראשונה ביחידה להמשך טיפול בסקטור הריפוי בעיסוק.
  7. הנהלת הכללית בשיתוף עם האיגוד והארגון פנתה לממונה על השכר באוצר כדי לשפר את תנאי המנהלים והסגנים בכל ארבעת הסקטורים.
  8. הנהלת הכללית אישרה מלפנים משורת הדין שלושה קורסים בעלות של כ-150,000₪ לדיאטניות, למרפאות בעיסוק, ולקלינאיות התקשורת. הקורסים יתקיימו במהלך החודשים הקרובים. כאן המקום להודות לסמנכ"לית משאבי אנוש הגב אורנית ברטל, על האישור המיידי לקורסים אלו.

 

ושוב, אנו מבקשים להודות להנהלת הכללית למנכל מר אלי כהן, למר פרוספר בן חמו, לגב אורנית ברטל, ולגב דנה דותן, על נכונותם והתגייסותם הכנה והראויה להערכה מצד העובדים, לגיוס שימור ושיפור תנאי העובדים במקצועות הבריאות בשירותי בריאות כללית.

 

אלי גבאי, יו"ר איגוד מקצועות הבריאות.

 

×

חלונית עדכון פרטים למי שכבר רשום במערכת.

ההרשמה מיועדת אך ורק למי שסיימו את התואר הראשון לפחות, עברו את מבחני ההסמכה ומחזיקים במספר רישוי של משרד הבריאות לעסוק במקצועות הבריאות (פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, תזונה וקלינאות תקשורת).
רישום שאינו עומד בקריטריונים הללו יגרור הליכים משפטיים.
אני מאשר קבלת דיוור ואת נכונות הפרטים. באם יתגלה כי אינם נכונים אני מבין כי הינני מסתכן בתביעה.