איגוד מקצועות הבריאות

ההסתדרות - הבית של העובדים בישראל

דבר יו"ר ההסתדרות – מר ארנון בר-דוד

עובדים יקרים,

איגוד מקצועות הבריאות, המאגד בתוכו את אלפי עובדי הסקטור הפרא-רפואי ברחבי הארץ, הוא מבין האיגודים המקצועיים החשובים בהסתדרות. עובדי הסקטור המועסקים בין היתר כפיזיותרפיסטים, תזונאיות, קלינאיות תקשורת, מרפאים בעיסוק, שינניות, יועצים גנטיים ומטפלים ביצירה ובאומנות, ממלאים תפקידי ליבה חשובים במערכת הבריאות הציבורית.

ברצוני להודות לכם העובדים, על עשייתכם ומלאכתכם החשובה, ולהבטיח כי גם בשנת המאה, ההסתדרות – הבית של העובדים בישראל – תמשיך לעמוד מאחוריכם ולא תפסיק לעמול כדי לשפר את מעמדכם ואת תנאי העסקתכם.

כיו"ר ההסתדרות אמשיך לפעול בכל הכלים העומדים לרשותי על מנת שכל עובד ועובדת החברים

בהסתדרות, כל ועד וכל איגוד מקצועי, יהיו גאים בארגון הזה וירגישו חלק ממשפחה חזקה ומלוכדת. לעובדים ולגמלאים בארץ יש גב איתן ובתור הס

 

תדרות חזקה ואחראית, המחויבות שלנו היא להניף דגלים של יצירתיות, ניהול נכון, שירות יעיל ומקצועי וקידום השוויון במקומות העבודה.

איגוד מקצועות הבריאות, אשר הוקם בשנת 2015, מלווה את העובדים באופן רציף וחתם על הסכמים פורצי דרך אשר עזרו ועוזרים לשפר את מעמד העובדים בתחום. אני מבקש להודות ליו"ר האיגוד, אלי גבאי ולצוות האיגוד המקצועי, אשר פועלים ללא לאות ובמסירות רבה למען קידום העובדות והעובדים במקצועות הבריאות. יישר כוח.

שלכם ובשבילכם,
יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד

×

חלונית עדכון פרטים למי שכבר רשום במערכת.

ההרשמה מיועדת אך ורק למי שסיימו את התואר הראשון לפחות, עברו את מבחני ההסמכה ומחזיקים במספר רישוי של משרד הבריאות לעסוק במקצועות הבריאות (פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, תזונה וקלינאות תקשורת).
רישום שאינו עומד בקריטריונים הללו יגרור הליכים משפטיים.
אני מאשר קבלת דיוור ואת נכונות הפרטים. באם יתגלה כי אינם נכונים אני מבין כי הינני מסתכן בתביעה.