איגוד מקצועות הבריאות

ההסתדרות - הבית של העובדים בישראל

הסכם מסגרת חדש למגזר הציבורי

על פי ההבנות שגובשו, יהיו זכאים העובדים לתוספות שכר רוחבית של כ-11% תוך חיזוק אוכלוסיות ייעודיות. כמו כן יינתן מענק חד פעמי של 6,000 שקל לכלל העובדים. 

משרד האוצר וההסתדרות הגיעו להבנות בנוגע להסכם המסגרת במגזר הציבורי, זאת בתום דיונים ממושכים בהובלת יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד.

 

העובדים הזכאים ייהנו מתוספת שכר שקלית אחידה בגובה 500 שקל ומתוספת שכר אחוזית בגובה של 6%. התוספות יינתנו בפעימות לאורך תקופת ההסכם. כמו כן, על מנת להקל על העובדים, הוחלט על מענק חד פעמי בסך 6,000 שקל שיינתן לכלל העובדים במהלך חודש אפריל ולרגל חג פסח.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד בירך על ההסכם: "יום היסטורי וחגיגי זה, אחרי שנים לא פשוטות של מגפה עולמית, טלטלה כלכלית ויוקר מחיה מאמיר, במהלך של הידברות, הצלחנו להגיע להישגים של ממש שיורגשו בכיס של כל אחד ואחת מכם, במיוחד בימים אלה של אינפלציה מטפסת. יחד עם מענק מיוחד של 6,000 שקל שיהפוך את חג הפסח הזה לשמח הרבה יותר."

תינתן תוספת של 500 שקלים בתוך תלושי השכר החל ממשכורת חודש יוני. הפעימה הראשונה תהיה 400 שקלים השנה בכל חודש, ו-100 נוספים בשנה הבאה". העלאת השכר לעובדים ב-11% יינתנו באופן הבא: בדצמבר 2024 – 2%, באפריל 2025 – השלמה ל-3.5%, באפריל 2026 – השלמה ל-5%, באפריל 2027 – השלמה ל-6%, זאת בנוסף ל-500 השקלים שמהווים 5% נוספים. כמו כן, יתווסף לעובדים חצי יום חופש נוסף על חשבון המעסיק באיסרו חג – יום המימונה.

ובתחילת אפריל יקבלו עובדי המגזר הציבורי עבור המשכורת של חודש מרץ "בונוס" על סך 6,000 ש"ח

הסכם זה מצטרף להסכם איגוד מקצועות הבריאות שנחתם בנובמבר 2021 מול האוצר.

כך שעד 2027 מדובר בתוספות שכר של אלפי שקלים למקצועות הבריאות.

 

אנו נמשיך בעשייה הברוכה לכלל עובדי מקצועות  הבריאות.

 

 

×

חלונית עדכון פרטים למי שכבר רשום במערכת.

ההרשמה מיועדת אך ורק למי שסיימו את התואר הראשון לפחות, עברו את מבחני ההסמכה ומחזיקים במספר רישוי של משרד הבריאות לעסוק במקצועות הבריאות (פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, תזונה וקלינאות תקשורת).
רישום שאינו עומד בקריטריונים הללו יגרור הליכים משפטיים.
אני מאשר קבלת דיוור ואת נכונות הפרטים. באם יתגלה כי אינם נכונים אני מבין כי הינני מסתכן בתביעה.